♥ ASSALAMUALAIKUM , hidup ini begitu indah dengan senyuman ツ Welcome 2 my bLog DEAR , DO FOLLOW HERE , THANKYOU PRETTY / HANDSOME ♥

Status TUAN BLOGGER ツ

28/12/2012♥1210
SALAM 1 MALAYSIA , Hyee sesemuaa , HAPPY BIRTHDAY to mySWEETLOVE ツ ◕‿◕

HAPPY BIRTHDAY TO ME , MUAHH ♥

KEK itu untuk saya jea :p
Assalamualaikum semuaa :)
Sapew jawab dapat pahala , sapew takk jawab dpt dosaa :p
Ceyhh , memandai aq jea hukumhakam nie , Hehee xD


HAPPY BORNDAY TO ME , HAPPY BORNDAY TO ME
HAPPY BORNDAY TO ME , HAPPY BORNDAY TO ME :)
Kitaa Raikan sorang-2 jea taw , sume orang tanakk temankan
kitaa , sedihh yea mane lahh orang tersayang kitaa ny . mereka
semuaa dahh trTIDUR , Hehee :)

THANKYOU ALLAH > Beri saya menikmati kehidupan didunia ini .
THANKYOU MOTHER > Dah melahirkan saye & beri pendidikan terbaik
kepada saya .
THANKYOU FATHER > Dah susah payah mencari REZEKI tokk saya yg
sukaa makan duit ny .
THANKYOU TEACHER > Dah memberi pendidikan terbaik kepada saya
hingga menjadi insan yang serbaguna .
THANYOU MY LOVE > Sudi beradaa disamping saya sehingga kini .
THANKYOU ALL FRIENDS > Sudi berada disamping Dayu saat suka
& dukaa .

SAYA HARGAI SEMUA ITU , THANKYOU YOU ALL , MUAH !

BEBEL sikit kalau AWESOME ^^

Tiada ulasan: